Masy bitumiczne
Nasza oferta
Największą chlubą firmy są jej długoletni pracownicy, związani z firmą od samej początku jej istnienia.
Posiadamy bardzo dobrze i nowocześnie wyposażony park maszynowy. Wszystkie urządzenia spełniają najostrzejsze normy emisji spalin, jak również są komfortowo wyposażone pod kątem wygodnej pracy kierowców i operatorów.
Zapraszamy do współpracy.
Poniżej przedstawiamy ofertę poszczególnych mieszanek mineralno-bitumicznych produkowanych
na WMB w Dąbrówce Górnej.
Rodzaj masy:
- ⤍ AC 22 P z granulatem do 20%
- ⤍ AC 22 P
- ⤍ AC 16 W z granulatem do 20%
- ⤍ AC 16 W
- ⤍ AC 11 S
- ⤍ AC 8S
- ⤍ SMA 11 S
WYTWÓRNIA MAS BITUMICZNYCH
Produkujemy masy mineralno-asfaltowe na wszystkie warstwy konstrukcyjne
i na wszystkie kategorie dróg. Wszystkie mieszanki mineralne spełniają wymagania aktualnych norm i specyfikacji technicznych
Dzięki naszej pasji, jakości świadczonych usług oraz konkurencyjnym cenom zaufało nam już wielu kontrahentów. Zapraszamy do współpracy.
LABORATORIUM
Wytwórnia Mas Bitumicznych EKO-PROBUD wyposażona jest również w wysokiej jakości laboratorium niezbędne do badań nad nowymi recepturami, analizą ich własności i właściwości pod kątem osiągnięcia założonych parametrów i ulepszonych cech funkcjonalnych.
DZIAŁ B+R
Dział B+R firmy zajmuje się badaniem i tworzeniem receptur mieszanek asfaltowych, kruszyw i innych surowców nadających się do produkcji betonu asfaltowego, badaniem i szukaniem innowacji procesów produkcyjnych, nowych technologii produkcji. Asfaltowa nawierzchnia drogowa z firmy EKO-PROBUD charakteryzuje się większym współczynnikiem tarcia oraz większymi parametrami chropowatości powierzchni odpowiedzialnymi za cechy funkcjonalne powierzchni jak droga hamowania. Jednocześnie średnia wartość chropowatości powierzchni mogąca wpływać
na zwiększenie spalania paliwa czy zużycie opon nie została zwiększona.
Innowacyjność technologii polega na opracowaniu receptury otrzymywania mieszanki asfaltowej (beton asfaltowy) do budowy dróg oraz usprawnieniu technologii jej produkcji. Poprzez udoskonalenie procesu i jego paramentów zmniejszeniu ulega o co najmniej 5% droga hamowania samochodu.